4 studii de caz din Romania
La ce rezultate te poți aștepta?

Cazul 1 – Ecommerce B2C
+ 80% în vânzări și un buget Ads redus cu 42%.

Cazul 2 – Transport–Turism
+ 408% în rezervări din același buget de Ads

Cazul 3 – Ecommerce Fashion
+ 67% în vânzări. Cu același trafic si fără Ads.

Cazul 4 – B2B Lead Generation
+ 1122% mai multe lead-uri. Cu același buget de Ads.
Soluțiile noastre au generat + 80% în vânzări și un buget Ads redus cu 42%. În doar 30 zile.
Criza Covid începută în martie 2020 a dus la scăderea vânzărilor non-alimentare. Am intuit că o rezolvare rapidă poate veni de la ESP (emotional selling proposition) și am solicitat clientului să efectueze anumite modificări în site, adăugarea unor mesaje emoționale pe tot parcursul Customer Journey. Urmate de optimizare campanii Google Ads.
- Un plus 80% în vânzări.
- Cu buget Ads redus cu 42%.
Soluțiile au generat + 408 % în vânzări cu același buget de Ads. În doar 13 zile.
Am efectuat analize comportamentale în site și customer profiling. Am concluzionat că vizitatorii preferă un customer journey rapid. Pentru validarea concluziei s-a creat un minisite cu un nou design și un Customer Journey rapid. Traficul din Google Ads a fost direcționat către noul minisite. Urmate de optimizare campanii Google Ads.
După 13 de zile am măsurat performanțele:
- Un + 408% în rezervări /vânzări.
- Cu același buget de Ads.
Soluțiile noastre au generat + 67 % în vânzări. Cu același trafic si fără Ads. În doar 11 zile.
Am efectuat analize comportamentale în site și customer profiling. Am abordat îmbunătățirea ESP (emotional selling proposition). Am optimizat procedura de Checkout, redenumit butonul “Adaugă în coș” și adăugat anumite mesaje emoționale (triggers) și de validare pe parcursul Customer Journey.
După 11 de zile am măsurat performanțele:
- Un plus 67% în vânzări.
- Fară Ads, din același trafic.
- Fară reduceri de preț în site.
Soluțiile au generat + 1122% mai multe lead-uri. Cu același buget de Ads. În doar 7 zile.
Am intuit că poate fi o problemă de Overchoice (proces cognitiv în care oamenii au dificultăți în luarea deciziilor atunci când se confruntă cu multe opțiuni), site-ul prezentând 7 modele case de marcat aparent similare. S-a creat un landing page cu prezentarea a doar două modele : una portabilă și una staționară, clasică. Vizitatorii puteau alege rapid în funcție de specificul afacerii lor. Am optimizat Google Ads și direcționat traficul către noul landing page.
După 7 de zile am măsurat performanțele:
- Un + 1122% creștere lead-uri.
- Cu același buget de Ads.

Studiul de caz nr 417
Poate fi business-ul tău
Până acum am ajutat sa crească 416 business-uri din SUA si Europa.
Poate că digital marketingul tău este Ok.
Nu vrei totuși să aruncăm și noi o privire la el? Nu te putem transforma în Amazon dar îți garantăm creșteri Sales & Leads.