Rezultate: 5 studii de caz din Romania

Cu aceleași costuri sau mai mici obținem rezultate ce par imposibile.
Frinks.ro , unul dintre cei mai mari distribuitori de băuturi din Romania.

Soluțiile au generat creșterea exponențială a profitabilității

In 17 octombrie 2022 am preluat proiectul Frinks și am efectuat analize comportamentale în site și  customer profiling. Am concluzionat că vizitatorii preferă un customer journey rapid și ca site-ul avea o rată ridicată de abandon al coșului de cumparături. S-au inlăturat erorile digital marketing, s-au implementat tactici Behavioural Economics & Neuromarketing pe tot parcursul Customer Journey, urmate de alte optimizari.

După 72 de zile am măsurat performanțele solutiilor noastre:

Am acționat în zona:
Customer Journey 100%
Neuromarketing 100%
Consultanță pentru un cunoscut magazin online de unelte.

Soluțiile noastre au generat + 80% în vânzări cu un buget Ads redus cu 42%.

Criza Covid începută în martie 2020 a dus la scăderea vânzărilor non-alimentare. Am intuit că o rezolvare rapidă poate veni de la ESP (emotional selling proposition) și am solicitat clientului să efectueze anumite  modificări în site, adăugarea unor mesaje emoționale pe tot parcursul Customer Journey. Urmate de optimizare campanii Google Ads. 

După 30 de zile am măsurat performanțele:
Am acționat în zona:
Customer Journey 85%
Neuromarketing 100%
Optimizare Google Ads 100%
Business în domeniul rezervărilor transport internațional persoane.

Soluțiile au generat + 408 % în vânzări cu același buget de Ads.

Am efectuat analize comportamentale în site și  customer profiling. Am concluzionat că vizitatorii preferă un customer journey rapid. Pentru validarea concluziei s-a creat un minisite cu un nou design și un Customer Journey rapid. Traficul din Google Ads a fost direcționat către noul minisite. Urmate de optimizare campanii Google Ads.

După 13 de zile am măsurat performanțele:

Am acționat în zona:
Customer Journey 100%
UX Design 100%
Neuromarketing 85%
Optimizare Google Ads 100%
Consultanță pentru un business cu magazin online de fashion.

Soluțiile noastre au generat + 67 % în vânzări. Cu același trafic si fără Ads.

Am efectuat analize comportamentale în site și  customer profiling. Am abordat îmbunătățirea ESP (emotional selling proposition). Am optimizat procedura de Checkout, redenumit butonul “Adaugă în coș” și adăugat anumite mesaje emoționale (triggers) și de validare pe parcursul Customer Journey.

După 11 de zile am măsurat performanțele:

Am acționat în zona:
Customer Journey 100%
Neuromarketing 100%
Consultanță pentru un cunoscut furnizor de echipamente fiscale.

Soluțiile au generat + 1122% mai multe lead-uri. Cu același buget de Ads.

Am intuit că poate fi o problemă de Overchoice  (proces cognitiv în care oamenii au dificultăți în luarea deciziilor atunci când se confruntă cu multe opțiuni), site-ul prezentând 7 modele case de marcat aparent similare. S-a creat un landing page cu prezentarea a doar două modele : una portabilă și una staționară, clasică. Vizitatorii puteau alege rapid în funcție de specificul afacerii lor. Am optimizat Google Ads și direcționat traficul către noul landing page. 

După 7 de zile am măsurat performanțele:

Am acționat în zona:
Customer Journey 100%
UX Design 100%
Neuromarketing 85%
Optimizare Google Ads 100%
Daniel Stănică are 26 de ani de experiență digital marketing în calitate de consultant principal pentru companii și contractor de tip white label pentru agenții digital din SUA și Europa.

"Nu contează dacă lucrezi cu o agenție de top sau cu una mai puțin cunoscută. Îi ajutăm să-ți obțină extra performanțe Sales & Leads.

Îți garantăm rezultate. Deseori, obținem rezultate ce par imposibile."

Simți că business-ul tău  are nevoie de un  Expert Senior Level?

Care este proiectul tău?